Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет за покупка на кола

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    В града е над 10 при всички положения, това няма как да се избегне. Прекалено нова ми е за кой знае какви наблюдения, а и тия дни от както съм я взел съм предимно в града и под 10 не слиза каквото и да правиш. Няма начин просто. Извънградско точно веднъж я пробвах, но за едните 30 км. кой знае какво засичане не мога да направя. Следващата седмица ми предстоят повече пътувания и ще имам "магистрални" наблюдения.

    Относно V6 Alfa-та... не знам, не съм карал такава. V6 дизелова имаше ли? Бензинова има, аз за дизелова говоря... дизелова 2.4 V5 159 освен (и 156 но със 136 к.с.).

    Та поне в градско забелязвам разликата, но и такава кола и такъв мотор не са правени за града, така, че знам какво съм купил. Но е леко шок в началото, особено ако не знаеш какво си купил. Аз психически съм се подготвил така, че шока да е по-малък .
    Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

    Comment


    • #17
      дизел 2,4 "V" при АР няма. Всички дизелови мотори на редови.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Душегубче ли си си взел (2.5tdi)?
        Тоя скръбник ти гарантирам, че върви по-малко от големия спарк, гори много повече, яде си валовете и кобилиците, има 12 метра ремъци, на които да се обесиш и за бонус - помпата му (vp44) умира внезапно и те оставя на пътя.
        Last edited by dhtj; d.m.y г., 23:59.
        156 2.0TS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Душегубче ли си си взел (2.5tdi)?
          Тоя скръбник ти гарантирам, че върви по-малко от големия спарк, гори много повече, яде си валовете и кобилиците, има 12 метра ремъци, на които да се обесиш и за бонус - помпата му (vp44) умира внезапно и те оставя на пътя.
          В момента всички тия неща са в перфектно състояние, а валовете и изпадалите кобилици са следствие от лошо мазане или липса на такова. Както и повечето проблеми при автомобилите. Щото още има хора, които сипват на мотори с по 200/300К пробег и нагоре масла за "20К" и карат по толкова, па после проблеми...
          Виж за помпата...тото е някакво, да. Има логика. Ми тя и алфата ме е оставяла, макар и не от помпа. То не е до марката - като ще ти се случи - ще ти се случи. Не ги деля на такава и онакава. Нито едната е от завода, нито другата - все на нещо ще му дойде времето. Мисля, че душко има да ме радва доста време но знам ли... жена и кола...знаете лафа.
          Ти за кой голям спарк ми говориш, щото те са бензин, има хас и да не върви повече?
          Аз пак ти казвам, че за вървежа на спарка лоша дума не мога да кажа - 1.8 го карам така, както много около мен не могат. В правилни ръце тия 144 коня в обороти са прилично забавни. Но и с вървежа му свършва гордостта. Това ми е мнението. Пък всеки със своето. А и нека разнообразя.
          Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

          Comment


          • #20
            Ами темата се превърна пак в един спор. И нищо по самата тема.
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment


            • #21
              Затова съм предимно read-only и в редките случаи в които пиша вече по форуми пак се получава спор... просто не може да се приеме като лично мнение дадено нещо, то винаги се търси спора...

              По темата моето мнение е такова - Ауди а6 ако е германско (над 2.0 щото тва купе има нужда от тяга), 159 за италианско (2.4) или мазда 6-ца (не им знам вариациите), от всичко японско единственото което ми хваща окото по някакъв начин и отвън и от вътре и бил го карал е мазда и точно 6-ците. Особено най-новите, но тва е друга тема.

              Тва е моето мнение пък всеки със своето. За маздатата не знам нищо, аудито е комфорт отвсякъде, алфата е вървеж (и комфорт но не и на нивото на ауди нека сме честни) и брутална визия... 159 има уникалната предница...тия очи...
              Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                Здравейте колеги, идва време в което трябва да пенсионирам алфонсо. Искам да купя друга кола, но вече съм много объркан и не знам каква да взема. Колкото повече чета, то трябва да ходя пеша . Заглеждам 159, мазда 6 2009, тойота Авенсис...
                Бюджет за по купка до 11к лв максимум. Ако някой може да ме насочи към нещо.
                Благодаря.
                Аз си взех Жулиета, бидейки в твоята ситуация. За малко повече пари, но има и такива, които се вместват в твоя бюджет. Ще останеш изненадан, колко добра всъщност е тази кола (и почти нямаш поддръжка по окачването),обмисли го като опция. 159 е вече стара, тойотата е легеноподобно возило, маздата е преоблечено Мондео с ненужно скъпа поддръжка...
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                  Аз си взех Жулиета, бидейки в твоята ситуация. За малко повече пари, но има и такива, които се вместват в твоя бюджет. Ще останеш изненадан, колко добра всъщност е тази кола (и почти нямаш поддръжка по окачването),обмисли го като опция. 159 е вече стара, тойотата е легеноподобно возило, маздата е преоблечено Мондео с ненужно скъпа поддръжка...
                  А кой двигател на Жулиета да гледам? С ръчни или автомат? Какво да гледам при покупка
                  Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                    А кой двигател на Жулиета да гледам? С ръчни или автомат? Какво да гледам при покупка
                    Желателно е някой да я прочете с лаптоп, да видиш работа на турбина (дизеловите и бензиновите двигатели са с турбо), дюзи/инжектори, километри (дизелите записват брой регенерации на ДПФ филтъра на всеки 500 км). Всичките двигатели са ОК, зависи какво очакваш/можеш да си позволиш като първоначално обслужване. Окачването е здраво и евтино, там нямаш и няма да имаш проблеми. Най-важното при огледа е, да ти функционира VDC (или ESP както е по-популярна) системата, която се командва от капсулиран модул във кормилната конзола, защото иначе няма да ти работи и DNA превключвателя, а ремонтът е цифра, и трябва да ти разглобяват цялата кормилна конзола, модулът да се праща на ремонт и пр. Т.е., ако акумулатора е ОК и имаш нормално ел. напрежение, не трябва да ти светят индикациите за грешки на ASR/VDC системата.
                    Giulietta 1,6 JTDm 2013
                    156 SW 1,9 JTD 2003

                    Comment

                    Working...
                    X